Asiakaskyselystä ilmenee, että asiakkaat arvostavat luotettavia toimituksia, minkä lisäksi monet ovat kehuneet asiakaspalvelua.
Herrfors

Kaukolämmölle hyvä arvosana

Herrfors

Herrforsin kaukolämpöasiakkaat ovat palveluun tyytyväisiä, yhtiön tuorein asiakaskysely paljastaa. Asiakkaat antavat Herrforsille kouluarvosanan 8,6, kun taas kaukolämpötoiminta saa todistukseen 4,2/5.

”Asiakkaat arvostavat eniten sitä, että toimittamamme kaukolämpö on luotettavaa ja turvallista ja että mahdolliset katkokset eivät häiritse heidän arkeaan. Monet ovat myös kehuneet asiakaspalvelua”, kertoo markkinointivastaava Anniina Aho.

Etenkin ylivieskalaiset olivat tyytyväisiä, sillä kokonaiset 40 % vastaajista sanoi, että he suosittelisivat kaukolämpöä ystävälleen tai kollegalleen. Herrforsin tavaramerkkiä arvostettiin ja avoimessa palautteessa todettiin, että kaukolämpö koettiin turvalliseksi ja huolettomaksi.

Lisäksi kyselyssä annettiin kehitysehdotuksia – esimerkiksi ajankohtaisen kulutuksen helpommasta tarkastelusta sovelluksessa.

”Lähetimme tämän kyselyn kaukolämpöasiakkaillemme ensimmäistä kertaa. On aina hyvä säännöllisin väliajoin tarkistaa, missä olemme onnistuneet ja mitä meidän tulee kehittää”, Anniina Aho kertoo.

Kysely toteutettiin heinäkuussa ja siihen vastasi yhteensä 206 asiakasta Pietarsaaresta ja Ylivieskasta.